Ursäkta, men...

 
Kan vi prata om detta?! Ännu en anledning att bli rädd för mänskligheten..
Jag mår lite illa över att någon människa ska behöva utstå detta. Det finns folk därute som säger "uppskatta breven, var glad över att människor vill träffa dig, uppskatta att få blombud från random människor". Men seriöst, vad tänker ni med? Alla youtubers, bloggare, instagrammare osv har gjort sig offentliga för att DE VILL, för att de vill dela med sig av sitt liv och inspirera många därute. De vloggar eller bloggar för att de mår bra av det. Men när "fans" inte kan respektera att varje youtuber är en helt vanlig människa i grund och botten med ett eget privatliv, då förstår jag att de inte vill längre. Vem fan vill att folk ska titta in genom brevinkastet och stå utanför och glo in genom fönstret? Hade jag velat det? Nej. Hade du velat det? Nej. Tror ni att Therese och alla andra bloggare/youtubers vill det? NEJ. 
 
Jag blir så arg. Att skriva hatkommentarer är korkat och idiotiskt men att dra det till en sådan gräns att man ringer till personens föräldrar och låtsas vara polisen? Hur i ******* tänkte ni där? Jag chansar på att ni har noll procent hjärnceller innanför pannbenet. Det är riktigt skrämmande. Hoppas att personen därute som gjorde detta ligger vaken hela natten och vrider sig av samvetskval och att den åker fast för sin gärning. 
Usch för mänskligheten och offentligheten ibland. 
Livet | | En kommentar
Upp