Snart semester igen!

Det är bara att inse att det här med att blogga regelbundet inte riktigt är min grej längre haha. Jag tänker ofta att jag ska skriva inlägg och visa bilder jag fotat senaste tiden men när det väl kommer till kritan så hinner jag inte eller så glömmer jag bort det. Men jag har ändå kvar den för att känna att jag kan gå in och skriva lite när jag är på rätt humör, som till exempel nu. 
 
Har min första lediga helg som spenderas hemma på hur länge som helst. Har varit uppbokad på grejer hit och dit varje helg den senaste månaden. Nu jobbar jag ju dessutom som vikarie på en förskola och slipper helgjobb vilket gör att den här helgen kan spenderas i lugn och ro hemma och bara vila upp mig! Skönt! 
Nu har jag dessutom bara 2 arbetsveckor kvar innan det blir lite semester igen och vi styr bil med släp mot Italien tillsammans med bästa gänget! Längtar! 
Fotografi, Livet | |
Upp