Bara få va mig själv

Hej igen kompisar! 
Här över har ni 2 godingar från min lilla fotorunda igår. Insåg att solen var i perfekt läge för att fota motljusbilder och jag testade mig fram och tillbaka men tyckte jag lyckades hyfsat i alla fall. Kan inte bestämma mig för om jag tycker första bilden är fin eller inte.. Vad tycker ni? Vet att det är lila toner i båda bilderna på grund av just det starka motljuset men mitt redigeringsprogram är tyvärr inte tillräckligt avancerat för det. 
 
Annars har jag spenderat en timme i stallet varav en halvtimme med underbart fölmys. Ellens ena föl har kommit hit för att stoet ska betäckas så nu har Adventure fått en kompis att leka med! Dock låg de båda två och sov när jag kom men efter en liten stund var de redo att gosa med mig. Underbart och välbehövligt en dag som denna ♥
Fotografi, Livet | |
Upp