23:19

 
Hej kompisar! Mår ni bra? Jag är så trött i hela min kropp efter 12 arbetsdagar i sträck och en dag med åkande fram och tillbaka överallt. Var hos Cherry en runda idag igen, min bästa häst. Vill ha hem henne nu! Inte många veckor kvar nu som tur är. 
Har en ledig helg framför mig vilket ska bli skönt, nästa vecka är fullproppad med tider att passa så gäller att vila upp mig ordentligt nu. Ska till sjukgymnasten bland annat och jag hoppas hon säger glädjande besked även om jag har varit supertrött i axeln senaste dagarna. Håll tummarna för mig! 
 
Låtarna över är mina favoriter från Eurovision Song Contest i år, plus Belgien och Frankrike. Håller självklart tummarna för Frans också! Fast bäst av alla är ju Petra och Måns, kommer väl alltid ha en liten crush på Måns, haha. Bästa! 
Ha det bäst så hörs vi snart, puss och kram. 
Livet | |
Upp