Låt helgen komma nu!

Så roligt att ni är många som kikar in här varje dag nu för tiden, försöker uppdatera så bra jag kan men vissa dagar tryter inspirationen. Idag har det varit lika fantastiskt väder som de senaste dagarna, 15 grader och solsken hela dagen och jag har suttit inne och jobbat. Tog mig i alla fall en liten solstund efter jobbet och det var så skönt! 
Helgen som kommer är väldigt efterlängtad. Imorgon ska jag ner till Ålem och hjälpa till och lasta Cherry samt se när hon och Märta tränar. Hoppas hon sköter sig lika bra som sist! Tidig lördagmorgon styr jag bilen 30 mil söderut till bästa Ellen, ska följa med på hennes och Stjärnans första terrängtävling för i år. Hänger kvar där tills på söndag och styr sedan bilen raka vägen till Ålem för att återigen vara med på Cherrys träning. Efterlängtat!
 
Livet | |
Upp