7 år

Eftersom jag tyvärr inte har en enda bild på oss tillsammans och ingen på henne själv, så får det bli en tillsammans med en till favorit. 
 
Det är bevisat att en vänskap som har behållts i 7 år kommer bestå hela livet. Jag tror på det, för hon är menad att vara min vän och stöttepelare genom mitt liv.
Hon har känt mig i nästintill hela mitt liv men för 7 år sedan var första gången vi började umgås ordentligt och vi har skapat så många minnen tillsammans, minnen som kommer finnas kvar hos mig för alltid. Riksutställningar, hingstpremieringar, bröllopskörningar, Sweden International Horse Show, EM, vi har hunnit med mycket.
Det som jag minns mest och som har gjort vår vänskap till den starkaste är inte alla de där stora sakerna. Det är de galna ridturerna, det är de sena kvällarna i stallet med hästbad och det är alla våra roadtrips för att lämna hästar överallt i hela Sverige. Alla vardagliga saker men framförallt de varma kramarna när tårarna rinner som mest, skratten som aldrig tar slut och de långa samtalen om livet i bilen många mil hemifrån. 
 
Hon är den personen som har lärt mig mest om hästar men också mest om mig själv. Hon har sett mig gå från osäker 12-åring till lite mer självsäker 19-åring med mer skinn på näsan men är fortfarande lika stöttande som för 7 år sedan. 
7 år har gått snabbt och jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än. Henne tycker jag om mer än någon annan. 
Livet | |
#1 - - Ida - foto & häst:

så fin bild och så fint skrivet! :D

Svar: Ja, visst är den fin. Hihi, tack, det är inte svårt att skriva fint om någon man tycker om!
Maja Erlandsson

Upp