Helgen avklarad!

Hej vänner! Hur mår ni? Jag är så trött idag men laddar upp för en ny jobbvecka efter att ha legat sjuk den senaste veckan. I fredags var vi i Växjö och shoppade lite, fick med mig några tröjor och ett par nya ridbyxor med mig hem. Det var så välbehövligt då det känns lite snålt att bara ha 1 par ifall de går sönder plötsligt. Igår fick jag med mig Ylva på en tur i stallet och red, hon hade inte ridit på över 1 år så tyckte det var dags. Det var så mysigt och vi klarade oss undan regnet! Efteråt fick Cherry massage av vår bästa massör Lisa, hon tyckte det var skönt men blev uttråkad lite för snabbt och dansade runt i stallgången..
Idag har jag städat, fixat stallet och tagit hand om min tvätt, en vanlig fixar-söndag! Ska sova tidigt så får vi se vad för spännande saker det händer i nästa vecka, vi hörs då!
Puss & kram

Livet | |
Upp