Youtube hela dagen

 
Hej kompisar! Idag är jag ännu sjukare än vad jag var igår. Febern anlände igår eftermiddag och sen dess har jag frusit och svettats om vartannat. Idag orkar jag knappt röra mig utan att få huvudvärk eller frysa ihjäl så jag har placerat mig i sängen under mitt duntäcke med datorn i knät. Har spenderat ett par timmar framför youtube i brist på serier att titta på. Felicia Bergström och Thomas Sekelius är två youtubers jag har spenderat förmiddagen med, har inte tittat så mycket på dem innan men oj vilka härliga personligheter. Nu ska jag fortsätta titta på Therese Lindgren och Emma Lussetti som är tidigare favoriter och se om febern lugnar ner sig lite. 
 
Om ni har bra tips på serier så hojta till! Jag vill ha era tips! 
Livet | |
#1 - - Natalie plus Co.:

Svar: Ja det var verkligen fantastiskt gott! Och så himla enkelt också att göra dessutom.

Ja visst är det skönt att man äntligen kan ha på sig lättare skor. Slippa ha på sig klumpigaste vinterskorna liksom :)

Upp