Mot friskheten igen

Hej kompisar! 
Mår ni bra? Jag mår definitivt bättre idag, så skönt och jag har faktiskt kunnat vara lite effektiv utan att svettas ihjäl av febern. Strök hela förmiddagen framför en film, Ride Along. Var och såg 2:an på bio och den var riktigt rolig så tänkte jag var tvungen att se den första också. Den var minst lika rolig den, Kevin Hart är ju helt fantastisk! 
Nyss fick jag ett städryck och tvättade alla mina sminkborstar, sorterade i mina byrålådor, bytte till nya rena lakan samt dammade av hela rummet. Känns så mycket fräschare nu och har tänt lite ljus bara för att höja mysstämningen lite till. Regnet öser ner utanför fönstret och himlen börjar skifta i ljusblått istället för mörkgrått, så hoppas att vi vaknar upp till en fin och solig dag imorgon utan regn! 
Ha det bäst, puss & kram. 
Livet | |
Upp