Monday

Kvalitén på bilderna blir inte 100% bra på bloggen, stör mig lite på det men förhoppningsvis är det inget ni lägger för stor fokus på. Är i alla fall helt slut i kroppen idag, vilade inte upp mig så mycket som hade behövts i helgen men det är bara att kämpa på, för oj vilken bra helg det blev ändå. Nu sitter jag och kämpar med mitt photoshop som endast stänger ner sig och är helt osamarbetsvilligt idag. Imorgon ska jag på ett spännande fotojobb så måste få det att funka tills dess i alla fall så jag kan redigera efteråt! 
Hoppas även på att fölis ska komma ut snart så jag kan bjuda er på gosiga fölbilder! 
Fotografi, Livet | |
#1 - - Matilda Antonsson:

Hejsan Maja!!!

Mycket fina bilder tycker jag! Trivs du bra med photoshop? Jag använder mig bara av Lightroom och tycker det funkar hur bra som helst. Fotar i RAW och kan då redigera bildernas ljussättning i princip hur som helst. Jag föreslår att du testar det, eller så kan du få prova om vi träffas någon gång som vi måste göra! :D

Massa Kramar
Matilda

Upp