Funderingar om framtiden

Lilla gosen! 
 
Oj vad trött jag var imorse och lika trött är jag nu efter 7 h jobb, springtur samt rehabträning. Cyklade även till jobbet idag så lite extra träning där med! Förövrigt har jag faktiskt suttit och funderat över framtiden största delen av eftermiddagen. Sökningen till högskolan går snart ut och jag måste fundera lite mer ordentligt på vad jag faktiskt vill göra med mitt liv. Funderingarna går fram och tillbaka men hamnar alltid i slutändan på utbildningar som handlar om pedagogik och barn. Förskollärare, fritidspedagog eller grundskolelärare.. Det är väldigt svårt, grundskolelärare har högre svårighetsgrad på utbildningen men det ger också större möjligheter i slutändan eftersom jag då både kan jobba inom förskolan men även upp till 3:e klass. 
Ska även ta och söka lite andra jobb till hösten för att få prova på lite inom barnomsorgen, ifall jag nu inte bestämmer mig för att plugga direkt. Mycket att fundera på! 
 
Fotografi, Livet | |
Upp