Converse

Fick med mig pappa en runda till Kalmar i söndags efter min abstinens efter hästshopping. Ville egentligen åka till Börjes i Tingsryd men Hööks gick bra det med. Fick med mig fina långärmade pikéer, ett nytt träns till Cherry samt nya stallskor + sulor hem. Lite gladare i hjärtat igen, nu är det bara 4-5 veckor kvar tills jag får rida igen och jag längtar efter att få använda mina nya saker nu. Var även inne på en skoaffär och fick med mig nya Converse hem, båda mina gamla par är så slitna så ett par nya blå passar perfekt till våren. Älskar converse ♥
Fotografi, Livet | |
#1 - - Natalie plus Co.:

Åh nu blev jag påmind om att jag måste ta och plocka fram mina blåa låga Converse :) Så fina ju!

#2 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Åh, så himla snygga plagg! Älskar verkligen converse :D

Upp